Spread the love

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη η συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Χαλκιδέων, με τη διαδικασία της τηλεδιάσκεψης, προκειμένου να παρουσιαστεί ο σχεδιασμός των δράσεων και των εκδηλώσεων , που πρόκειται να υλοποιηθούν από τον Δήμο κατά την τουριστική περίοδο, καθώς και να συζητηθούν ιδέες για την περαιτέρω ανάπτυξη της Τουριστικής καμπάνιας «See you in Chalkis – Θα σε δω στη Χαλκίδα».

Κατά τη συνεδρίαση, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν οι εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, οι εκδηλώσεις και συναυλίες που έχουν σχεδιαστεί από τον Δημοτικό Οργανισμό Αθλητισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), η ανάγκη επικαιροποίησης των αδελφοποιήσεων του Δήμου με άλλες πόλεις της Ελλάδας και της Ευρώπης, οι παροχές του Δήμου προς τους επισκέπτες και η ανάγκη αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων, προκειμένου να προωθηθεί η ανάδειξη και αξιοποίηση των στοιχείων του τόπου.

Όλα τα μέλη εξέφρασαν νέες ιδέες και συμφώνησαν στη διαρκή συνεργασία κι επικοινωνία μεταξύ του Δήμου, των φορέων, των συλλόγων και των κατοίκων στην υλοποίηση της αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος του Δήμου.

Στην εισήγησή της η Δήμαρχος Χαλκιδέων ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Το φετινό καλοκαίρι μας βρίσκει σε ιδιαίτερες συνθήκες, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με τα κρούσματα να είναι αυξημένα και τον Δήμο μας να είναι στο βαθύ κόκκινο. Αναμενόμενο βέβαια, αφού η γειτνίαση με την Αττική και τη Βοιωτία, έχουν επιφορτίσει και τη δική μας περιοχή. Το πλήγμα που έχει δημιουργηθεί είναι μεγάλο, κυρίως υγειονομικό αλλά και κοινωνικό και οικονομικό, όμως προσπαθούμε με κάθε τρόπο να αντιμετωπίσουμε την πανδημία και αισιοδοξούμε για την επαναφορά της κανονικότητας σε όλους τους τομείς.

Τίποτα δεν πρέπει να σταθεί εμπόδιο στην ανάπτυξη της τουριστικής μας κατεύθυνσης, πάντα βέβαια τηρουμένων των απαραίτητων μέτρων. Κι αυτό γιατί ο Δήμος Χαλκιδέων παραμένει μια επιταγή που δεν έχει εξαργυρωθεί. Ένας τόπος που δεν έχει αποκομίσει τα οφέλη που δικαιούται με βάση την ιστορική του κληρονομιά, τη φυσική του ομορφιά και την κομβική γεωγραφική του θέση.

Για να συμβεί αυτό οφείλουμε όλοι μαζί να συμβάλλουμε και να συνεχίσουμε την κοινή μας προσπάθεια, ώστε να αποσαφηνίσουμε την ταυτότητά του, να αποκτήσει ένα ισχυρό brand name. Οι συνθήκες επιβάλλουν τη στροφή σε στοχευμένες μορφές ανάπτυξης που να απαιτούν λιγότερα κεφάλαια, αλλά να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα χαρακτηριστικά των πόλεων, των χωριών και των κατοίκων τους. Η Χαλκίδα πρέπει να αναδειχτεί σε μητρόπολη πολιτισμού και τουρισμού για ολόκληρη τη Στερεά και ο Δήμος Χαλκιδέων να αποτελέσει προορισμό 4 εποχών για όλους τους Έλληνες και κατοίκους από άλλες χώρες. Όλες οι Δημοτικές Ενότητες, με τη μακραίωνη ιστορία, την πλούσια ακτογραμμή και την εύφορη γη, πρέπει να λάβουν στον τουριστικό χάρτη τη θέση που τους αξίζει.

Το σύνθημά μας είναι ότι ο Δήμος Χαλκιδέων αποτελεί έναν κοντινό, όμορφο και ασφαλή προορισμό για όλους και με εύκολη πρόσβαση, ιδιαίτερα σε σχέση με την Αττική. Η εστίαση και το εμπόριο άνοιξαν, τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και οι αποστάσεις και είμαστε έτοιμοι. Σε αυτό ακριβώς αναφέρθηκα σε πρόσφατη συνέντευξή μου στην ΕΡΤ και αυτό ακριβώς θα τονίσω και σε επόμενες.

Α) Όσον αφορά στην προώθηση και προβολή:

Τηρουμένων των μέτρων:

• Εκδηλώσεις για 200 χρόνια

• Εκδηλώσεις και συναυλίες από ΔΟΑΠΠΕΧ

• Θα είμαστε συνδιοργανωτές και θα στηρίξουμε τη Νήσος Εύβοια Reggata

• Χρησιμοποιούμε και ζητώ να χρησιμοποιείτε κι όλοι οι φορείς τα χαρακτηριστικά hashtags της τουριστικής μας καμπάνιας #θα_σε_δω_στη_Χαλκίδα #see_you_in_Chalkis

• Αναρτούμε και προωθούμε το βίντεο

• Επίσης θα γίνουν θεματικά βίντεο μέσα στον Ιούνιο

• Θα βγάλουμε έντυπο φυλλάδιο αλλά και διαδικτυακό, με όλες τις δράσεις συνολικά και τα μέρη που καθιστούν τον Δήμο μας ελκυστικό προορισμό

Β) Επιπλέον

• Ο προβλήτας του Αγίου Νικολάου θα γίνει σημείο αναφοράς και spot για φωτογραφίες με τον απαραίτητο στολισμό και τρόπο, ώστε από πίσω να αναδεικνύεται και η γέφυρα του Ευρίπου (όπως το 2021 και το πρωτομαγιάτικο στεφάνι)

• Καθαριότητα της πόλης και ενίσχυση πρασίνου

• Έτοιμες παραλίες (ομπρέλες, αλλαξιέρες, ντουζιέρες)

• Για την ενίσχυση των επιχειρήσεων, υπάρχει ευελιξία στην επέκταση των τραπεζοκαθισμάτων.»

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο!

Από Evia Time

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

×