Spread the love

Μια έρευνα με 17.000 ανθρώπους σε 27 χώρες δείχνει ότι οι αξίες των ανθρώπων γίνονται πιο λιτές. Το 55% δεν ενδιαφέρεται πλέον για μάρκες, το 67% θέλει επισκευάσιμα προϊόντα και όχι αντικαταστάσιμα και το 62% δεν ενδιαφέρεται για τις τάσεις της μόδας.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο!

Ο δείκτης μελλοντικών καταναλωτών της EY εξέτασε περισσότερους από 21.000 καταναλωτές σε 27 χώρες για να κατανοήσουν το συναίσθημα και τις συμπεριφορές των καταναλωτών με το 94 τοις εκατό να αναφέρει ότι το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης προκαλεί ανησυχία. Η ανησυχία παρουσιάζεται σε αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες και πολλοί λένε ότι χάνουν την εμπιστοσύνη τους στις εταιρείες λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών, το 92 τοις εκατό, δήλωσε ότι ανησυχεί για την οικονομία της χώρας τους και το 39 τοις εκατό δήλωσε ότι αναμένει ότι η οικονομία της χώρας τους θα χειροτερέψει τους επόμενους έξι μήνες. Καθώς ψωνίζουν, το 79 τοις εκατό των ερωτηθέντων είπε ότι αισθάνεται ότι οι τιμές των τροφίμων έχουν αυξηθεί τους τελευταίους τρεις έως τέσσερις μήνες και το 74 τοις εκατό παρατήρησε ότι ορισμένες μάρκες έχουν μειώσει τα μεγέθη των συσκευασιών τους χωρίς αλλαγές στις τιμές.

Καθώς οι καταναλωτές αντεπεξέρχονται, η EY διαπίστωσε ότι αλλάζουν τις συνήθειες αγοράς και τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τις μάρκες. Αντί να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντά τους, το 67 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσε να επισκευάσει αντικείμενα, αμφισβητώντας την επιθυμία των καταναλωτών να έχουν πάντα το πιο πρόσφατο μοντέλο.

Συγκεκριμένα, το 62 τοις εκατό ανέφεραν ότι δεν αισθάνονται την ανάγκη να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Ενώ το 55 τοις εκατό των καταναλωτών λέει ότι οι μάρκες δεν είναι πλέον σημαντικές, οι μισοί είπαν ότι θα εξετάσουν τώρα τις ιδιωτικές ετικέτες για ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΗΓΗ – yahoo

Από Evia Time